niedziela, 4 maja 2014

hello world po raz drugi

Witam wszystkich po raz drugi i od razu zastrzegam, że nie jest to kwestia zmartwychwstania, reinkarnacji, czy czego tam w co kto wierzy, bądź nie. Sprawa jest banalnie prosta - wczoraj zmieniłem skrypt bloga. Postanowiłem przenieś wszystko na blogger.com Dlaczego? Po prostu zmęczyło mnie dbanie o rozwój i aktualizację dotychczasowego skryptu. Więc postanowiłem pójść na łatwiznę i wziąć gotowca ;) Może nie będzie miał tyle możliwości, co własna instalacja, ale w końcu chodzi o dzielenie się treścią, a nie ciągłe dłubanie w kodzie.

Jeśli chodzi o blogger.com to jak na początek sprawia całkiem miłe wrażenie. Powoli będę się go uczył i mam nadzieję że ta przygoda zaowocuje też kilkoma wpisami. Jeśli chodzi o starego bloga to zostanie on całkowicie usunięty, ale wcześniej oczywiście przeniosę tutaj wszystkie moje wypociny. Postanowiłem też, że zachowam wszystkie oryginalne daty publikacji więc proszę się nie dziwić, że będą pojawiać się wpisy z wcześniejszą datą.
Na dziś tyle by było.
Bez odbioru.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz